30 Ocak 2020 Perşembe

SEL BİZİM KÖYDE

SEL BİZİM KÖYDE

Yüreğimde yağ kalmadı eridi
Hayra koşsam kimi ayak sürüdü
Yaya kaldım kış gövdeyi bürüdü
Söker duyguları yel bizim köyde

Gün içinde fitne fesat örüldü
Dost bildiğin düşmanlarla sarıldı
Sır verdiğin sinsi sinsi darıldı
Döker duyguları tel bizim köyde

Mevsim dört'ken indi geldi bir kışa
Büyük küçük isi sürdü yokuşa
Can verirdim bir dostane bakışa
Çeker duyguları sel bizim köyde

Taş doludur inin cinin eteği
Yürekleri şeytanların yatağı
Sen sanırsın kötülerin otağı
Yutar duyguları el bizim köyde

Yaz ayları dersin hüzün yaylası
Görülmemiş insanlığın böylesi
Olmaz boyle Anadolu köylüsü
Tutar duyguları dil bizim köyde

Şu dağları yeşillere bürünür
Selam versen almasından erinir
Aciz kullar gerim gerim gerinir
Satar duyguları kul bizim köyde

Bu mu dur ki insanlığın hüneri
Dostlukların sönmemeli feneri
Bas tacı yapınca yanar döneri
Tüter duyguları kül bizim köyde

Çağ atladık derken düştük geriye
'Biz'den geçtik 'ben' bağlandı seriye
Birlik bitti gel desem de beriye
Atar duyguları çöl bizim köyde

Dost bildikçe sevincimden hoplardım
Yüreğimi sevgisiyle kaplardım
Gitmesem köyüme hüzün kaplardım
Batar duyguları kal bizim köyde

Çoban Çeşme sözde çare aradı
Düşü iyilikte olsun muradı
Ayar bozulunca düşmüş gıratı
Biter duyguları bil bizim köyde

Hiç yorum yok: